tisdag 4 oktober 2011

T O U C H E D [B Y] C A S T I E L


Snyggaste tröjan i min garderob som jag fick i helgen, tidig födelsedags present, av Mr Wookie! :'D Och i samma kategori, som är Supernatural btw, planeras just nu för fullt något stort inför nästa år. Håller tummarna för att det går som jag vill och att det blir som jag vill.

Annars då? Låg i migrän igår vilket var ett rent helvete ärligt talat. Är jobb, passa vovve och sånt dom gäller annars. Har fortfarande inte kommit in i några rutiner att göra särskilt mycket efter jobbet. Än men det kommer nog snart det också. :)

Ny layout på g! Dags för bloggen att plockas upp ifrån de döda och ska därför få ett litet face lift! Kommer upp ikväll, hoppas jag på.

Sexiest t-shirt in my closet that I got, as a early birthday present, from Mr Wookie! :'D And in the same category, which is Supernatural btw, something huge is right now being planned until next year. I am crossing my fingers that things turn out the way I want so I get what I want.

I had a migraine yesterday which was hell. Other than that it's work, look after a dog and stuff like that. I still haven't figured out how to do stuff after work haha. But I'll get there soon :)

New layout on the way! The blog is going to be picked up from the dead and is there for gonna get a face lift. Hopefully it will be up tonight.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: