lördag 12 juli 2008

Saknad & Thai Middag


4 månader & 5 veckor.
Det är så länge sen sedan jag träffade min Gilly-Bean.
Det är hemskt att vara ifrån henne så länge ._.
Jag kan knappt andas av hur mycket jag älskar henne.
Och jag bryter isär totalt snart för jag saknar henne.
Hon fyller 20 år den 2 augusti och jag har siktat in mig på att vara där.
Hon bor uppe i Sollefteå, 9 timmar bussresa.
En 9 timmars bussresa jag lyckligt tar men det kostar.
Och jag är total pank :[
Så jag ska be på mina bara knän för pappa om sponsring.
Annars liftar jag fan dit upp !! xD
Allvarligt, jag gör det o.o

Det är Thai Middag ute vid sommarstället idag ^.^
Bilden ovanför är på mig och min moster, världens bästa <3
Ifrån förra årets Thai Middag, som var super god.
Wookie hämtar mig sen, så vi är där ute vid 16.00.
Nej, jag åkte aldrig ut igår.

Men nu ska jag prata vidare med Gilly medans jag dricker mitt te.
Sen ska jag duscha och packa :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: