tisdag 25 november 2008

Wohoo ^.^


Tabletterna igår funkade !! :D
Tog ett tag innan jag somnade dock men vakna inte till
något alls på hela natten när jag väl lyckades ^.^
7.15 kom jag upp imorse...blev lite paff faktiskt o.o
Så har varit i full fart sedan dess (:
Åt till och med frukost, vilket typ aldrig händer.
Sen drog jag iväg och kom nyligen hem ^^
Jag har mest bara gått runt Nyköping, fotat lite
och lyssnat på en massa musik. Tänk som satan också.
Men bra tankar !! Så oroa er inte.
Tankar som alla saker jag kommer palla att göra nu
när sömnen verkar fixa sig :D Allt jag kommer hinna med.

Tittade även på nya Heroes när jag åt min frukost.
Fy i helvete vad bra avsnittet var !!
Ska se det igen sen ikväll tror jag om jag inte hittar en film.
Jag vill faktiskt hyra film idag, köpa lite Ben&Jerry glass
och till och med en coca-cola !! För att fira natten.
Ska höra med mamma om hon kan sponsra sen *fniss*
Ja, jag är bortskämd. GET OVER IT !!


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: