tisdag 23 december 2008

Nu ska det tänkas POSITIVT !

Nej ni, nu ska här tänkas postivt sista dagarna på året.
Jag hade världens längsta danspass förut medans jag
cleared my mind så att säga...är skönt att dansa av sig.
Sen efter att ha busat med kaninen kände jag mig glad,
Stampe är en klippa i mitt lilla liv vett ni (:
Så nu ska jag se fram emot det som komma skall.

Julafton.
Jag har varit negativ som satan i år inför jul,
för min julkänsla finns inte helt enkelt.
MEN !!
Jag kan väl njuta av familjens sällskap och den goda maten
trots den lilla delen av det hela, eller hur ?
Öppna julklapparna med giriga små händer.
Bortskämda jävel till människa tänker ni nog nu.
Mysa gärnet med Stampe senare på kvällen när maten smälts.

29 December.
Min farbror Anders fyller år och det är partaj i Arnö.
Jag har valt att gå dit med mina föräldrar (:
Så på måndag blir det lite finklätt och party med Nordin släkten.
Jag älskar mina farbröder, dom är så jäkla underbara och coola.
Man märker fort vilken sida min personlighet kommer ifrån...

Nyår.
Jag ser fram emot en lugn hemma kväll med tre rätters middag.
Moster Eva och Morbror Christer kommer hit också på middag.
Ser fram emot att mysa med Stampe istället för läskiga smällar.
Vilket varken jag och inte Stampe för den delen heller gillar.
Kanske avsluta året med en bra film, tänkte hyra in lite (:


Sen ska jag inte se ett nytt år som en förbannelse för en gångs skull.
Jag ska fanimej se det som ett blankt papper fullt av möjligheter !!
2009 ska för tusan bli mitt guldiga år med glitter dessutom !
DÄR NI!
Jag har redan en väldigt underbar sak planerad i oktober.
Som jag gett mig tusan på att jag ska göra.

Men nu ska jag stoppa kaninen innan han dödar dörrmattan...


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: