lördag 23 januari 2010

Today I've Been Lazy

Idag har jag varit löjligt lat måste jag erkänna haha. Pappa väckte liv i mig vid ca kl 11.30 då jag ramlade ut i köket till kaffebryggaren och en mammig kanin. Efter det så duschade jag och drog på med in ren pyjamas (haha fy fan för mig) och sen har jag bara varit allmänt lat. Eftersom jag har varit lataste idag så gick jag även till affärn i min pyjamas (: Hade dock termobyxor över så den inte syndes haha xD Men det är fan skönt med en sån dag, alla borde unna sig en sådan dag minst 1 gång i månaden för det gör mycket för nerverna, man blir som en ny människa fram mot kvällen faktiskt.
I Am Cute
Förutom att knalla runt i pyjamas så har jag faktiskt sytt lite rosetter ^^ Leopardmönstrade små sötingar dessutom, dom är lite smått fejkpäls också, mysigt lena ^^ Dom kommer upp i shopen imorn eller början av nästa vecka. Kanske på Tradera. Har även handlat lite över Ebay. Väntar bland annat just nu på 50 st underbart söta små äpplen hehe som ska bli något fint :)

Vad har ni haft för er idag? :)

I have been very lazy today lol. I've mostly been sewing leopard printed bows and cuddled with my bunny ^^ It's been a very good Saturday indeed. Been shopping over Ebay as well hehe :)

What have you been doing today? :)



Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som du haft en riktigt soft dag!! :D

Själv har jag tagit det lugnt, gått promenader i Narnia. Vi borde gå promenix nästa gång du är här får du se på snöiga träd. :)

Sov så gott inatt älskling. <3333

Dixi Wonderland sa...

Svar: tack ska du ha! ;*