onsdag 25 juni 2008

Bah, mina fötter !

Okej, mina fötter har semester nu xD Har haft världens bästa gå-skor varje dag men ändå så har jag ugh ont i fötterna .__. Men inte konstigt så mycket som vi har gått senaste dagarna o.0
Vi ska inte ens prata om mina axlar och rygg efter sunksängen jag sovit i, ska bli så skönt att sova i sin egna säng imorgon !! En natt till sen bär det av mot min egna säng, min älskade egna säng i mitt egna rum, utan snarkmaskiner och dunkade ifrån grannen så hela sängen skakar.

Vi drog till Liseberg idag, åkte inget men tittade lite i affärer, käkade på Burger King också. Sen fick jag nästintill panik attack på grund av allt folk, jag lider av torgskräck...det är bättre emot förr men kommer tillbaka ibland .___.
Så jag drog tillbaka in till stan med mamma, köpte två skärp, ett par örhängen och två smycken till näspiercingen :) Tror jag har shoppat för ca 1200 kr senaste dagarna, då räknar jag bort ciggen och ätbart xD Jag är en slösfia när det gäller pengar haha.

Men nu ska jag slappa som ett as faktiskt.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: