onsdag 25 juni 2008

God Morgon !!

Ja fan, här blir man uppdragen tidigt o.o Kom precis upp till rummet efter att ha käkat frukost, men jag får allt trycka i mig den, jag har alltid haft svårt för frukost. Ju tidigare desto svårare.
Vet inte riktigt vad som händer för mig i Göteborg idag, vi åker ju hem tidigt imorgon...Snackades dock om Liseberg igår men vi får se, om jag hänger på om resten av
högen nu ska dit vill säga o.0

Jag har hemlängtan, saknar min säng och mina gerbiler som ett as, kände av det starkt igår kväll. Jag trivs i Göteborg men det ska bli så skönt att komma hem !

Nu ska jag titta lite på Bleach :)
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: Jag har inte provat att bara skölja ur det så jag vet inte riktigt...
Men det är ju ganska starkt så jag skulle kunna tänka mig att man måste tvätta med schampoo..
Beror iof på hur mycket man tar.
På midsommar hade jag jättemycket i för att göra frisyren, men till vardags räckte det nästan att ha det i virveln bak på huvudet och då blir det inte lika smutsigt...