torsdag 5 juni 2008

Blah, dumma funderingar !!

Som många av er vet så har jag varit ute efter någon att bli fotograferad med, under en fotosession osv. Jag tror jag har kommit på en...LINUS !! xD Har dock inte pratat med honom än, måste övertala den jäkeln för jag gillar min ide och han är en av de jag känner mig mest säker med att göra en sån fotosession med o.0 Nämligen kärlek. Snuskig gullig kyssande och halvnaken kärlek xD Jag har inga problem att gulla med honom eller kyssa för den delen, han är likdan med mig. Vi känner absolut inget, visst händer det typ varje gång vi är fulla men vi känner inget på det sättet, thank god xD Med tanke på att han bor utomlands hade det vart jobbigt.

Bara det...han hatar kameror. Jag menar hatar, ser han en kamera riktad emot sig så greppar han den, slå sönder den med mycket våld och mumlar "Jag köper en ny, skickar den på posten."
Tror inte fotografen skulle bli glad om hans kamera för flera flera tusen spänn blev behandlad så
o.o
Kanske ska tänka om det här HAHA. Ingen chans att Linus säger ja men kan ju fråga hehe.

Annars får jag byta tema och greppa tag i en annan polare :) Look out, I'm on a search spree.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: