torsdag 5 juni 2008

Bilden är ifrån förra sommaren.
Fan, man hade visst lite färg förra sommaren xD Trodde jag inte fick någon o.o
Och nej mitt hår var inte så där kort, det är uppsatt ;) Och ja, jag hade en knallblond slinga o.o Slingan började med att vara uber lila, sen blev den rosa, gick över till orange sen så var den knallblond :) Tills jag färga hela håret RÖTT, och då menar jag rött.

Just nu har jag typ ingen färg som helst .__. Mina ben är vita nog att använda som filmduk haha men det kommer ändras snart :)
Drar ut till sommarstället imorgon med pappa, ska vara där tills på lördag och pressa solbrännan !! Jag ska ha färg, I want it so I'm gonna get it damn it. Jag har bra så kallade färger i mig så jag bränner mig aldrig, det blir fin brun färg direkt istället för rött :) Och blir jag röd så får jag inte ont, det går över till fin brun på nån timme bara.

Vi får se vad som händer på lördag. Just nu är det planerat att jag ska på ännu en 30 års fest ute i Sättersta men vet inte, jag har fullt upp hela juni och skulle vilja ha en helg lugn i varje fall...Men Wookie vet mina tryckande känslor och vi bestämde idag att vi ser hur jag gör på lördag :)
För han kommer ut till sommarstället på fredag och sover över, så det fixar sig. GLÖM INTE MIN SPRIT !! xD

Men nu ska jag uppdatera min engelska blogg och sen dra mig tillbaka för att försöka sova, inte ett dugg trött men klockan är snart 3 på morgonen .____. Jag fortsätter mitt lilla "Om Mig" projekt imorgon ;)
Det illröda håret jag nämde tidigare :P
God Natt <3

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: