torsdag 5 juni 2008

Bleach+Tea

Började min dag med senaste Bleach avsnittet med en stor kopp te :)
Det var lika nice som varje torsdag, hehe. Tack och lov att Bleach inte har likdant uppbehåll som andra serier jag följer, jag skulle nog dö inom en månad haha xD Är beroende av det, måste ha det varje torsdag morgon för att fungera hela veckan o.o

Är ännu en dag av sommar värme och sol, men det fläktar idag med sköna vindar (små så storblåser inte haha) vilket alltid är nice när det är så här varmt ^.^ Enligt pappa ska det hålla i sig hela helgen så blir perfekt, i och med att jag planerat att pressa på solbrännan fre-lör (kanske sön också hehe)

Pappa slutar inte förr än 16.00 så jag har några timmar att slå ihjäl med andra ord. Ska duscha, raka ben osv (jobbigt att va tjej during summer right girls? xD) och sen sätta mig med en ny kopp te och fixa till det sista till blogg layouten ^.^ Några smådetaljer ska jag nog allt klämma in, kanske till och med en bakgrund :) Vi får se...

Nej ni, dags att duscha and all that shit !!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: