onsdag 18 juni 2008

Drömma går ju

Drömma går ju alltid faktiskt medans man väntar på att tiden äntligen ska komma. Jag har i väldigt många år velat ha leopard gecko, helst två stycken. Ska dock börja med en igen när tiden kommer ^.^ Dom är ju så otroligt tok söta och fina i teckningen !!
Mina föräldrar vägrar dock tillåta mig ta in en i lägenheten *hmpf*

Men får göra som med katter, vänta tills jag har mitt egna ställe D:
Då kommer jag äntligen få mina älskade katter, min orm och mina geckos :D Då jävlar vett ni, då kommer det vara zoo hemma hos mig haha.
Jag har alltid vart en stor djurälskare och behöver många för att må bra, för att trivas och känna kärlek på riktiga sättet så att säga.
Men just nu vill jag ha en ny älskling till min lilla familj, det känns fortfarande så tomt sedan Afrodite och Zeus gick bort :( Jag vill inte ens tänka på hur tomt det skulle ha varit om jag inte hade mina andra små älsklingar.

Magen känns bättre, har dock fortfarande jäkligt ont. Mamma misstänker att det är stress .__.
Inte helt omöjligt, juni har vart fucked up med stress o.o Usch usch, längtar tills måndag då man drar till Göteborg ett par dagar :D
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: