onsdag 18 juni 2008

Jag är trasig.

Okej, confession time. Jag är i en svacka och har vart det i över en vecka nu. Det syns nog inte i min blogg eller i när man är omkring mig, pratar med mig osv. Men sanningen är den att jag är i en väldigt djup svacka just nu, senaste dagarna är nog dom som har varit värst och jag är på väg nedför ännu mer, jag orkar inte ta itu med alla känslor som bråkar med mig inombords, det är alldeles för mycket just nu, så därför är jag tystare än vanligt på kommunikations fronten för jag pallar inte för fem öre ._.

Mamma märker nog dock ganska mycket för hon har frågat mer än en gång sedan fredags (tror jag) om något är fel men som vanligt så skakar jag bara på huvudet och sen går jag in på mitt rum, för att sen bryta ihop helt själv så fort chansen kommer. Dumma fan som jag är :/

So, om jag inte vill att någon ska veta varför skriva det i min blogg? Jag orkar inte ha det inom mig, jag orkar inte för jag håller på att gå under. Så med andra ord så skriver jag av mig här.
Vill också säga till alla mina vänner att inte fråga "Hur mår du?" eller "Vill du prata om det?" för att ni har läst det här, för jag vill fan inte ha dom frågorna. Speciellt inte om ni inte märkt något innan ni läst det här, inget illa menat men är bara så jag känner.

Jag vill tacka mina två älsklingar Linus och Danne som har vart mina klippor under den här och dom tidigare svackorna, jag älskar er och nu gråter jag för att jag är så tacksam. Jag skulle ha tagit livet av mig i helgen om det inte vore för er två, mina älskade gullpojkar ! <3

Varför är jag i en svacka? En fråga som jag inte vill svara på och inte kommer svara på heller.
Nu ska jag gå och bekanta mig med min tequila :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: