måndag 23 juni 2008

God Kväll :)

Sitter på hotellet i Göteborg ^.^ Bilresan gick som en dans och vi var framme strax efter 14.00 vid hotellet :) Rummet är inte särskilt stort men va fan, det duger mer än väl. Vi packade upp lite och sen drog vi på en shoppingrunda :D Jag har redan handlat haha, en ursöt tunika, en underbar top (med luva hihi), en catwoman top mohaha och ett par leopardmönstrade benvärmare =^.^= Vi var bara inne på Nordstan idag sen drog vi och käkade en god hamburagre på en pub. Jag planerar att ta Arkaden och Kompassen imorgon, Top Shop ligger inne på Arkaden höhö.

Just nu är jag dödstrött så ska nog sova runt 21.00, önskar jag kunde sova nu xD Men jag får vänta. Kanske ska ta en drink med mamma sen för hon tjatar om sin jävla irish coffee haha.

Men ni får ha det så bra :) <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: