tisdag 24 juni 2008

Wolverine tröjor & bufallo wings.

Idag hittade jag affären Phoenix ute på våran shopping runda, en affär som en online vän Jess halv-tipsade mig om för typ 100 år sen o.0 Hittade den av slumpen och jag typ dog av fröjd när jag kom in xD Dom har tröjor relaterat till Marvel, DC, Hello Kitty, Tim Burton, My Little Pony och jag typ allt annat jag är galen i haha. Det blev till slut två stycken med Wolverine på, ifrån X-men and I love them to death :* Kommer komma upp bilder så fort jag är hemma haha :D



Pappa och jag slutade shoppa och gick till puben Murveln, inne på Nordstan, där vi käkade lunch.
Jag tog bufallo wings och fy hellskotta vad gott det var !! Jag är fortfarande mätt xD

Kom nyss upp efter att ha tagit en kaffe nere i resturangen här på hotellet :) Får se vad som händer resten av dagen, känner för att greppa kameran och gå en sväng faktiskt. Dock är ljuset helt blä just nu för sånt så väntar lite tror jag ^.^
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: