lördag 21 juni 2008

Hej :)

Hemma återigen, har varit hemma ett par timmar men vänta med datorn tills Wookie åkte hem ;) Vi satt ute i köket och pratade ett bra tag medans jag hade Hades ute, hihi ^^ Som till slut la sig och myste i tröjan :* Han är så jäkla go när han väl inte är hyperaktiv haha.

Vi fick massa god mat till middag idag där ute, sen massa jordgubbar med glass, socker & grädde till efterätt :* Jag var i himmelriktet med andra ord xD
Fick även farbror Pers mobilnummer och han mitt :) Skickade ett "Världens bästa farbror!" sms till honom så det var han allt mallig över hehe ;)

Pappa la av kommentaren "Du är riktigt poppis hos dina farbröder du!!" när vi var hemma igen, haha. Men det kanske är sant o.o Dom gullar alltid med mig, trots att jag är 20 och pratar mycket med mig, diskuterar osv om allt mellan himmel och jord, det är najs ^.^ Man känner sig mest älskad i hela världen på släktträffarna höhö xD

Just nu sitter jag i myskläder (SÅ SKÖNT !!) och käkar munkar, nam nam :D
Försöker komma på något att göra men går inte så bra...Blir väl en film eller att skriva :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: