lördag 21 juni 2008

Min Midsommar

...Var jäkligt trevlig :D Jag var trött typ hela dagen, mådde halv dåligt för allergin men det var hur mysigt och trevligt som helst ^.^ Jag älskar att träffa mina fastrar och farbröder, blir tyvärr inte så ofta om man bortser ifrån senaste veckan .___. Förhoppningsvis blir det ändring på det ;)
Farbror Per fick min mail, Farbror Göran fick mest kramar och resten fick lika mycket kramar haha. Först till kvarn, ey?

Vi kom dit vid 14.30, hälsade på alla och pratade osv, tills det var dags för tårta & kaffe :D Tårtan var hur god som helst, jag dog av lycka haha !! Farbror Per hade visst snoppat 6 liter jordgubbar endast för tårtan D: That's a lot dude o.o
Sen så blev det whiskey, nubbe & vin plus massa mer prat, kramar och gulli gull ^.^
Maten var lika god som tårtan, helt otroligt och jag åt så jag höll på att dö .___. Det var ju så gott !!

Vi ska tillbaka dit idag igen D: Käka sen lunch och så :) Vet inte vilka som kommer vara där idag men blir nog underbart som igår :) Wookie ska med också xD Stackars sate, mina farbröder kommer va så "elaka" .___. LMAO xD

Men måste dra, ska fixa mig (once again haha) och sen ska vi dra iväg typ :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: