tisdag 3 juni 2008

Hemma igen :) Måste bara berätta en sak innan jag slappar ihop till Buffy.
På vägen hem så blev jag stoppad av en ung kille, fotograf, som frågade om jag var med på några bilder på modellbilder.se, en community där modeller, make up artister, fotografer osv kan träffas och bestämma att jobba ihop and so on. Jag sa som det var, att jag inte har varit inloggad på evigheter och inte finns med på bilder. Sen fick jag frågan vad jag gjorde och om jag var intreserrad av betalande modelljobb o.o Helt ur det blå xD Verkade som han hade sprungit ikapp mig för han flåsade som det, haha.
Tyvärr var det inom glamour och pin up, lättklädda/naken bilder vilket jag inte gör annat än för kulens skull med min egna kamera och i min ensamhet.
Verkade vara bra betalt också, fan :(

Hur vet jag att det är på riktigt osv? Det vet jag självklart inte 100 % men jag har en känsla när det gäller folk och jag kände igen honom som fotograf ifrån modellbilder.se så vet att han är en fotograf osv, som har haft med modeller därifrån att göra.
Hans svar var "Okej, ingen skada att fråga. Jag var tvungen för att du är så vacker." och jag bara log och tackade, sen gick jag hem smått chock skadad xD

Det är inte första gången det händer heller, händer typ alltid när jag går runt i Stockholm eller Norrköping...ibland i Nyköping speciellt under sommar tiden. Men jag fattar det inte.
Visst, jag är inte ful men jag är ju inte "Wow, måste ha henne som modell!" liksom ._.
Men det är kul, ger självsäkerheten en stor boost :D
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: