tisdag 3 juni 2008

Finally :D

Ja, nu är min mensvärk borta :) Eller ja...den är tillräckligt "liten" för att jag ska kunna röra på mig o.o Så ska dra på mig kläder, gå och köpa onyttigheter (man blir ju så satans godissugen) och sen ta en lång promenad :) Ska ta ett danspass senare också, har slappat till med träning rejält senaste veckan haha.
Det blev med andra ord inga nya bilder som planerat...och är alldeles för död för att göra det senare xD Jag är utmattad efter den smärtsamma dagen, like hell.

Så jag ska ta min promenad och sen bädda ner mig inne i mitt andra rum där min tv står ^.^ Och fortsätta se på Buffy säsong 5 :D Tittade lite förut och dog när Spike kom fram, fick det där "OMG-jag-kan-inte-fatta-att-jag-har-träffat-honom!!" syndromet igen o.0 Ja, jag är knäpp men that's me :)
Nej ni, nu ska jag gå på min efterlängtande promenad !! Så vi hörs senare ikväll :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: