tisdag 3 juni 2008

*ugh*

Vet ni vad som suger?
Att vakna 6.30 av krampande mensvärk. Att vakna av att man har så ont så man måste spy och hyperventilera därefter...En gång i månaden hatar jag verkligen att jag blev en brud och inte en kille .___. I mean dude, det är tortyr för fan !!
Jag har haft svår mensvärk sedan jag var 11-12 år, då jag fick skiten och det har bara blivit värre genom åren...eller jag, slippte det första månaderna utan min deprationsmedecin o.o
Jag ska ta läkarkontakt, fixa bra smärtstillande (för mina funkar inte längre) och fixa p-piller samtidigt. P-piller gör så man inte har "riktig" mens så därför hjälper det till med mensvärken med tanke på att man inte "krampar" på samma sätt, låter ganska skönt o.o Brukade äta det förr men var tvungen att sluta, fick inte äta det samtidigt som deprationmedecinen :/

Ja, nu har jag diskuterat mensvärk och hur mycket det suger, jag ska gå och svimma av smärtan i sängen nu, ha en bra dag !!
Hoppas det går över så jag kan träffa Elenor ._. <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: