lördag 7 juni 2008

Hemma igen

Jupp, lämnade sommarstället och återvände till stan, blir med andra ord ingen fest för mig. Jag pallar verkligen inte, känner mig döende just nu ._.
Är trött i hela kroppen, känner mig smått skakis...hoppas jag inte håller på blir sjuk :( För vet säkert att det inte är värmeslag eller hunger...
Kan ju vara allergin som bestämt sig att va en bitch igen dock o.0

Så jag ska äta indiskt och titta på film ikväll, har även en chips påse jag kan smaska i mig :) Låter väldigt lockande men måste vänta, Wookie är här...han sover middag just nu men ska upp och duscha osv innan han drar till Sättersta.

Har fått ganska så mycket färg på så kort tid xD Så jag har "ränder" efter bikini och hotpants haha, ser lite kul ut faktiskt xD Men det är skönt, betyder att det verkligen är sommar. Jag bränner mig ju inte heller så blev brun fin färg direkt som kommer bli choklad brun typ imorrn...eller efter helgen o.o

Orkar inte knappa mer just nu, ska ut och röka sen ska jag jaga upp Wookie för han har väckt mig så många gånger so it's only fair :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: