fredag 6 juni 2008

Saknaden är stor


Jag saknar min Gilly-Bean så det gör ont :( Sitter ärligt talat och gråter just nu för jag saknar henne så mycket, men har inte träffat henne sedan februari så det är inte så konstigt. Längtar efter att få skrika av lycka och hoppa upp i hennes famn, med glädjetårar som rinner ner för kinderna :*
Hon är en stor del av mig, hon äger en stor del av mitt hjärta och har gjort det i många år nu ^.^



Nej ni, ladda ner iTunes till bärbara kanske så jag kan slänga igång musik ifrån min iPod för att ta ett danspass, det sprätter i fötterna vett ni xD Är van vid 2-3 timmar per dag just nu och har blivit dags rutin mer eller mindre, när jag är hemma osv.
Hoppas iTunes funkar till Vista bara...det vi har på bärbara lol.
Wookie är på väg hit just nu, han ska ju slagga här så det blir nog lite drickande ikväll xD Jag ska köra tequila & cider medans han dricker whiskey med pappa, mamma tar väl vin haha.
Och har ännu inte bestämt mig om imorrn men tar det då.
Snackade även med syrran förut om fotosessionen och hon sa "okej då!" om att följa med xD Men ska ringa imorrn så jag är 100 % säker om att hon sa det som ett ja och inte för att hon var väldigt hungrig och ville äta sin lunch hehe ;) Om det är så måste vi hitta en dag då hon kan osv efter jobbet, hon är ju på salongen till typ 18.00 o.0
Pappa kom med ideen "Fråga mamma annars." vilket inte lät helt fel, skulle nog va kul för henne att se döttra sin att worka modelldelen hahaha xD

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: