fredag 6 juni 2008

God Morgon !! ^^

Vart vaken sedan 7.30 men låg och drog mig till typ 9 hehe :P
Ska käka frukost och se på Bleach nu tänkte jag innan bikinin åker på och det blir ut i solen ^^
Jag ska ta med mig och läsa Harry Potter and The Half-Blood Prince medans jag ligger och gassar i solen :D Men kan bara ligga til 14.00 o.0
Pappa och jag ska in till stan och handla sen hämta upp mamma, vi ska hit ut efter igen :) Det är så jävla skönt att vara här ute !!!! :* I love it, har saknat det mer än vad jag trodde haha men så är det.
Ska försöka ta ett danspass sen på gräsmattan eller så, kan ju inte slappa till för mycket hehe.

Har en fotosession på g, antagligen nästa vecka så ska ringa syrran idag och fråga om hon vill hänga med, vill aldrig gå själv första gången med en ny fotograf så hoppas hon vill o.o

Haha pappa kom nyss förbi och ba "Skryt inte för mycket bara." xD Sötnöt <3

Nej ni, frukost dags för nu kurrar magen ^.^
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: