torsdag 5 juni 2008

Mjau

Sitter i min säng, i husvagnen. Man bäddar ner så blir som en mindre dubbelsäng all for me xD Pappa ligger och sover men jag har blivit pigg igen så blir nog uppe tills 2-3 imorgon bitti o.0

Känner mig ganska bortskämd just nu...TV & DvD plus bärbar med internet ute vid sommarstället xD Men jag är bortskämd och det vet jag mycket väl men kunde vart ännu mer bortskämd än vad jag är, är glad att jag inte är det. Inte precis jag får allt jag pekar på haha.

Tittade på Narnia efter min promenad, längtar ännu mer att se Narnia: Prince Caspian nu, har premiär 2 juli i Sverige ^.^ Den verkar vara ännu bättre faktiskt xD Historien är mörkare and all that.

Tror jag ska läsa sen, ska surfa lite sen öppna Harry Potter and The Half-Blood Prince :* Det riktigt kliar i mina små Harry Potter delar efter det haha.

Säger god natt nu för kommer nog inte uppdatera mer idag :) Natti Natti <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: