fredag 13 juni 2008

Hemma :)

Jag har haft så jäkla trevligt !! Tack och lov att jag blev bättre under dagen :D Längtar tills Midsommar då jag träffar alla igen :*
Så mycket som jag har skrattat idag har inte jag skrattat på länge, jag skrattade tills jag grät xD My god, jag älskar min släkt <3

Åt massa mat, för mycket med korsett haha. Det fick inte plats mer till slut så var tvungen att sluta med gud vad gott det var :* Sen blev det att dricka vin och höra när syrran & pappa skröt om mig o.0 Det var trevligt HAHA.
Mina farbröder är så stolta över mig :D It's a good feeling !! D:

Börjar dock bli orolig för mina händer, speciellt min högra...Jag kan knappt greppa lilla minsta sak...Det har på gått ett bra tag och bara blivit värre :( Jag kan knappt knappa på ett tangentbord utan att jag känner av det idag o.o Har inte sagt till någon...men börjar fan bli orolig nu asså, kanske borde kolla upp det .___.
Det är precis som dom är hur svaga som helst, att det är på gränsen till smärta. Det är en komplicerad och obehaglig känsla i dom som är svår att förklara :/

Men jag ska nog sova, är trött som fan...
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: