söndag 15 juni 2008

Min Lördag

Spenderande mesta dagen med att ta det lugnt, hade feber förut och kände av att jag hade druckit vin igår haha. Men det lugna sig, kände mig bara allmänt död och trött hela dagen ^.^

Mamma och pappa åkte ut till sommarstället typ tio minuter efter jag hade vaknat till liv, så haft hela lägenheten för mig själv, pappa kommer hem imorgon så sover själv inatt hemma, skönt skönt :D

Åt indiskt (ovanligt va? haha) och tittade på Jeepers Creepers 2, älskar dom filmerna !! The Creeper ("skurken") är så jävla cool, speciellt i tvåan då han väljer ut sina offer. Rawr Rawr säger jag bara D:

Syrran ringde senare, så hakade på henne och Peter hem så har nyligen återvänt hem till mig faktiskt ^.^ Har myst & busat med Lillan, garvat ihjäl mig, diskuterat X-men med syrran som nästan är lika stort freak som mig inom det och tittat på TV :) Blev en massa mupp kort också haha, men that's us när vi väl kommer igång vett ni :)
Jag älskar att vara hos dom, det är avslappnande och jag känner mig som hemma. I love it !!

Psst, Lillan kanske ska få en kattkompis D: så kanske blir att åka förbi katthemmet imorrn, jag ska hänga med i varje fall så dom ska höra av sig :D Med andra ord blir det antagligen ännu en kattjäkel som kommer själa mitt hjärta i framtiden men ingen kommer att kunna ta min största bit som Lillan äger :*

Är död som tusan, trött som man vart hela dagen. Herre gud, hur ska jag överleva Midsommar HAHA ?! Men det ordnar sig nog :)
Ta en kopp te, se lite Spider-Man sen så blir det att sova ut tror jag, fan vad skönt.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: