söndag 15 juni 2008

Min Söndag

Har vart väldigt lugn än så länge, otroligt skönt faktiskt :)
Började med att vakna upp halv sju imorse då någon ringde fel, satan vad arg jag var efter jag lagt på xD Men somnade snart om hehe ;)

Fixade frukost efter några mer timmars sömn och en kopp te, satte mig och tittade på Spide-Man 2 :D
En sak som är underbar med Spider-Man filmerna är att alla mina favoriter redan varit med :* Green Goblin, Dr Octopus, Venom & Hoblin Goblin. (okej, inte 100 % om det skulle föreställa Hoblin Goblin men wtf liksom, jag gissar på det!)

Sen ringde syrran efter 14.00 så jag drog iväg med henne och Peter once again, istället för att sitta själv hemma och inte gör något alls liksom o.0
Vi drog till Oxelösund där Malin bjöd på glass nere i hamnen :D Det var så gott !! D: Tog en bägare med en choklad kula & en jordgubbs kula, nam nam :*

Kom hem strax innan 16.00 och då hade pappat hittat hem också ^.^ Tog ett bloss och sen gick jag och sov middag haha, så jag sov till typ för en timme sen då det var mat o.o Så är ganska så pigg just nu hehe, blir nog fan inte tidig läggdags idag heller :/

Ska dra till macken snart, måste köpa nya cancerpinnar och sen kanske något mums mums till senare. Ska trixa med visitkorten ikväll, om min hjärna vill vakna till liv. Är fortfarande sjuk även om jag är ute och far runt xD Nu suckar säkert Wookie för han brukar klaga på mig över telefon när jag är ute och far runt när jag är sjuk HAHA.

Just det, innan jag går !! xD
Imorgon blir det äntligen hårfixning ;) Ska ner till syrrans jobb där det ska färgas och förhoppningsvis klippas :D <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: