måndag 16 juni 2008

Bleach Madness

Har spenderat hela dagen med att titta på Bleach xD Jag fick något ryck inatt och började kolla på mina favorit avsnitt ifrån de första två säsonger sen så fortsatte det idag hehe. Alla som känner mig vet att jag är besatt av anime serien Bleach, så det är inget nytt för alla vet även att jag får såna här ryck ibland. Det lär fortsätta senare när jag kommer hem igen ifrån salongen haha.

Jag ska ju fixa håret idag :) Funderar faktiskt också på att kamma ur mina lockar o.o Jag har inte tröttnat på dom, jag älskar dom men jag ska ju faktiskt fixa ny permanent i augusti :) Så känner för att ha rakt, med mycket volym, tills dess D: Vi får se, ska höra med syrran om det går först lol. Min personliga hår stylist och frisör *evil laugh*

Väntar just nu på att pappa ska komma hem, han är och handlar käk tills ikväll. Så blir det att käka och sen bege sig ner på stan till salongen ^.^ Ska fråga om han kan skjutsa mig så jag slipper stressa, ska vara där 18.00 och maten lär vara klar efter 17.00 ju D:

Sen blir det att komma hem, designa lite stuff och självklart, Bleach Madness :D <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: