tisdag 17 juni 2008

Go Kitten, Go !!

Japp, som jag trodde så fortsatte Bleach madness xD Vet inte hur många avsnitt jag har kollat igenom senaste dygnet asså o.0 Är ett par antal dock haha. Hoppade till avsnitten där Grimmjow är med *drömmer mig bort och dregglar ner tangentbordet* Han är min all time favorite inom Bleach, så inte så konstigt att han dog .___. My poor baby *gråter* Men det är anime, med andra ord kan han ju faktiskt komma tillbaka för det brukar fiender göra titt som tätt inom anime haha.
Men ärligt talat tror jag inte han gör det :/ Men, jag har ju Aizen och Renji, så får väl nöja mig med dom haha. Fast Aizen...han lär dö eftersom han är the big bad just nu *hmpf*

Jag älskar mitt hår, det är så lila :* Malin toppade igenom det också så nu är det fräscht höhö, inte slitna toppar här inte ;) Men jag pallar inte ladda in bilderna i datorn, urgh. Jag gör det imorgon o.o Då får ni se nya håret, inte så mycket ändring förutom färgen dock ;)

Just nu ska jag faktiskt försöka sova, inte trött, men jag vill storstäda imorgon för jag är så jävla trött på den massiva röran i mitt rum. TRÖTT PÅ DET !! Det går mig på nerverna och jag har suckat högt i veckor nu på grund av det, nu är det nog ! Det ska bli ordning och reda och där med basta för fan. Mamma har redan lovat att sponsra med lådor, sen blir det att kategorisera och sen åker grejer ner, det som gör det så svårt att hålla ordning här. Jag har så mycket små saker, allt ifrån hårgrejer till små detaljer man kan ha på kläder D: Det är sjukt asså o.o Men jag använder ju allt o.o Sen blir det att rensa ut bland kläder, sånt som är för smått och sånt jag aldrig använder. Lägga upp det prima på tradera och sen ta resten till second hand, det som inte är någon ide att lägga upp online ^.^

Jag vet, jag har sagt det minst 100 ggr by now men nu ska det bli så, för jag mår illa när jag tänker på hur länge jag skjutit upp det .___. Sen är ju inte pengar helt fel xD I need money dude, like...NOW. För jag behöver nya kläder i och med att mina bröst envisas med att fortfarande fortsätta växa, jävla saker, så jag har växt ut majoriteten av mina kläder *stor gråter*

Ops, blev ett långt inlägg :O Men jag ska sova nu så jag kommer upp tidigt imorrn :) GO KITTEN !! :D
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: