tisdag 17 juni 2008

Hej Hej

Nya hårfärgen gott folk ! :D Jag älskar den ^.^ Trivs jäkligt bra i den, hehe :* Frisyren är inte så annorlunda som sagt i och med att jag bara toppade igenom det ;) Lockarna är även kvar :)

Fick hem en ny film ifrån LoveFilm idag D: Det var The Hills Have Eyes, så jag tittade på den medans jag åt lunch o.0 Jag gillar dom filmerna för dom är så verklighetstrogna inom The Gore D: Skjuter någon huvudet av sig med en shotgun, då ser det fan verkligt ut lol xD Kitten loves mmmm <3

Mamma kom hem idag :O Hon skulle inte komma hem förr än imorrn, men helt plötsligt låste någon om dörren (jag blev skitskraj HAHA) och in kliver MAMMA :D
Jag är väldigt mammig av mig, trots att jag är 20 år o.o Men va fan, jag skäms inte för det ^.^
Kommer ihåg när jag kom hem ifrån Pia en gång, jag bokstavligt kröp upp i hennes famn och gosade in mig xD Då var jag 19 så är inte så länge sen, lol. Kan även känne ute i Laxne ba "Jag saknar mamma!!" o.0 Men that's me haha.

Just nu sitter jag och dricker te, förhoppningvis blir jag klarare i knoppen. Jag vet inte vad det är med mig :( Eller har vart med mig senaste dagarna :/ Jag är dödstrött hela tiden, oavsett hur mycket jag sover, mitt huvud känns fluffigt på det där obehagliga sättet och mina leder värker som satan .___. Sjuk fortfarande kanske?
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: