tisdag 17 juni 2008

Like Mjau ;)

Var på katthemmet med Malin & Peter idag :)
Självklart så kände Gösta igen mig, som jobbar där haha så tills slut så sa jag något som "Ja, det är jag." medans jag log som satan LOL.
Han ba "Jo, jag tyckte väl jag kände igen dig." haha.
Konstigt?! Jag jobbade där i vadå, fyra år för fan lol.
Och vet ni? Ska antagligen börja igen D: Jag trivdes så jävla mycket när katterna omringande mig och saknar det ännu mer :D Så jag fråga om dom behöver personal, svaret var ja, så ska bara snacka med Annika och få klartecken men borde inte vara några problem :O

Jag kommer skutta volter av glädje när jag får klartecken xD Fy fan asså, längta gånger miljoner att få vara där igen <3 Jag saknar det verkligen och jag gör ju ändå inget om dagarna så varför inte?

Nej ni, kolla lite Bleach och sen sova tror jag :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: