torsdag 12 juni 2008

Jag blir galen !!

Ja, det blir jag faktiskt ! På vad? Min jävla allergi som bara blir värre och värre ! .___. Har världens andproblem idag för att jag är så igentäppt och halsen är helt fucked på grund av det :( Vi ska inte ens gå in på min trötta hjärna. Allergitabletterna verkar inte vilja kicka in idag heller *suck*

Imorgon ska jag på studentfest, min kusin tar studenten. Jag har ingen som helst aning vad jag ska ha på mig, vilket är irriterande. Jag brukar ha min outfit klar typ två veckor innan inför såna här släktsaker o.0 Men nu är det bara tomt i huvudet, jag ska fråga mamma om tips ikväll.
Valde outfit till midsommar förra veckan liksom xD Så ni ser, typ två veckor innan brukar det vara haha. Patetiskt, lite smått kanske, men för mig handlar det om att vara förberedd så mycket som det går istället för sista minuten saker, jag hatar det i och med att jag stressar upp mig så lätt.

Idag ska jag rota i förrådet bland mina saker, se om jag kan hitta allt som är spårlöst försvunnet. Om min allergi släpper greppet om mig vill säga, annars pallar jag inte.
Senare ikväll, efter mat och så, ska jag börja arbeta på jobbet jag har att fixa :) Det riktigt kliar i fingertopparna hehe :D Vilket påminde mig om, jag har inte kollat min mail än om Wookie har skickat uppgifter o.0 Nope, hade inte fått något...Drar iväg ett mail sen. Har däremot ett nytt PM på modellbilder.se såg jag o.0 Får kika in där då ^.^

Nu ska jag dricka upp mitt te och titta på Bleach ;)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: