onsdag 11 juni 2008

Kitten säger Rawr

Jag gör det faktiskt märkte jag idag o.0 Jag säger "Rawr" högt då tillfällerna kräver det xD Trevligt trevligt hörru du, haha. Undrar om det vart så länge o.o

Jag borde vara igång med sminkning och packning just nu, men jag ska skriva lite här först höhö så det så ! Jag har smått tråkigt, är rastlös som satan .__.

I min rastlöshet så fixade jag en ny wallpaper åt Wookie till hans dator :)
Han är en Smallville fantast (my fault haha) så jag gjorde en med Kara/Supergirl till honom för han dregglar ju då ner hela rummet när hon dyker upp ;)
Hade ett helvete att hitta mega stora bilder så jag kunde gör en mega stor wallpaper till Wookies mega stora skärmupplösning xD Men till slut så :)
Inte min bästa, i och med att alla mina saker jag använder är hemma i min dator...men är nöjd ändå :)
Klicka på den för verklig stl ^.^

Nej ni, dags att sätta klorna i sminkande och packning, later <3

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: