tisdag 10 juni 2008

Jaha o.0

Mötet gick prima ballerina ^.^ Så nu har jag jobb att sätta mina tassar i hehe, ska bli kul :) Får självklart betalt men är mer glad över efarenheten jag kommer få ut av det :D Ärligt talat, så är det faktiskt.

Det är fotboll just ny, Sverige vs Grekland vilket man hör haha. Wookie sitter med sin farsa och tittar, så man hör dom skrika osv, sen hör man deras grannar också xD Underhållande att lyssna på o.o
Själv har jag aldrig fattat det där, så jag parkerade rumpan vid datorn.

Åt världens godaste revbensspjäll efter mötet, på Texas i Södertälje. Holy shit, jag kommer va mätt en vecka kan jag säga er men gud vad gott det var !! :*

Sitter just nu inne på Top Shop, längtar till Göteborg där jag kan slinka in i affärn för att shoppa.
Lite smått & gott jag fastnat för ifrån den under bara butiken.





Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: