tisdag 10 juni 2008

Nervvrak

Okej, jag är ett nervvrak just nu .___. Usch, jag hatar min stressfaktor o.0

Wookie är på väg hem för att hämta upp mig sen blir det att dra mot Södertälje.
Fy fan, jag lär göra bort mig och sumpa precis allt. Komma hem till mamma och pappa och ba "I screwed up, dude." och höra hur besvikna dom är :(
Ni som säger att jag har bra självförtroende borde nog tänka om, haha ;)

Det blåser som satan här och på andra ställen har jag hört under mina många telefon samtal idag. Men det är fortfarande varmt ute :) Och det är prefekt temperatur för mig :D Fast det blåser dock för mycket för att jag ska kika ut förutom när det är rökdags, haha.

Nej ni, fixa håret sen är man klar för start.
Usch, nu fick jag den där ihåliga i magen igen .___.
Wish me luck <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: