tisdag 10 juni 2008

Nerver...udda saker.

Mina nerver är mer hoppiga än en hyperaktiv hare ._. Jag håller på att stressa upp mig inför mötet som är om typ 2 timmar, helt utan anledning.
Jag vet att jag har en del, den delen jag helst vill ha, spikad, så vi ska mest diskutera detaljer och såna saker. Så varför är jag ett nervvrak?! o.0
Allergin gör ju inte saken bättre precis haha, känns som att mitt huvud är fylld med rosa fluffiga moln xD It sucks anyway.

Så som det ser ut så ska vi äta ute ikväll, i Södertälje där mötet är och jag hoppas på (som alltid) japanskst xD Deras Minako resturang har den bästa sushin jag någonsin har ätit :D Mumma säger jag bara :*

Försökte sova lite middag för att bli piggare men funka inte så bra tack vare mina nerver haha, jag ligger bara och stirrar in i väggen...sen blev jag irriterad att jag inte kunde slappna av så sparka av täcket och satte mig här istället.

Men nu ska jag fixa mig så jag inte ser döende ut sen, ciao !!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: