måndag 9 juni 2008

Foto sessioner & Grafik

Typ vad närmaste tiden kommer att bestå av o.0 Men en del släktträffar och resande med familjen+vänner. Sommaren 2008 kommer att vara en stressfylld men kul sommar ^.^

Har just nu två fotosessioner på gång, med två olika fotografer och båda två bor i Nyköping så slipper flyga omkring över Sverige än så länge men den delen kommer nog snart den med, haha. Är mer efterfrågad än vad jag hade väntat mig för att vara ärlig, är smått chockad...Men har bara tackat ja till dessa två än så länge.

Bestämde mig för att tacka nej till modelljobbet som skulle vara uppe i Gävle, vill komma igång mer först och sen så får vi väl se. Vill få in vanan återigen :)

Drar till Laxne idag, ska upp på möte i Södertälje imorgon om ett jobb. Skriver inte mer för vet inte hur mycket jag får skriva and shit o.o Tror inte det är någon fara dock men bättre att vara på den säkra sidan, right? ;)

Nej ni, nu ska jag röka en cigg och sen duscha :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: