söndag 8 juni 2008

Tankar & Funderingar

Jag ska spendera kvällen, antagligen imorgon också, att fotografera :)
Har ett par ideer som har vart i mitt huvud i månader som jag måste få ut innan jag blir galen xD Dom bara snurrar runt där inne, så det är dags att få ut dom för att få in nya ideer ^.^

Sen så är det evigheter sedan jag verkligen fotade o.0 Så min deviantART har vart smått död ett tag, illa illa .___.

Så, skriver jag inte så mycket ikväll och imorrn så vet ni varför :)

Måste bara rota fram ett par saker först ur mina lådor som står i förrådet, ugh.
  • Glitter
  • Fjädrar
  • "Fluff" saker
  • My Little Pony
  • Små saker till barbies (som vi har ton av ifrån syrrans och min barndom haha)
  • Stora vita papper, som jag ska har någonstans men frågan är vart (?!)
  • Band, rosa & svarta
Sen får vi se om jag hittar något under letandet :)

P.s, sorry för mitt bortskämda inlägg förut men behövde få det ur mig ;) Sen så är det min blogg så what the hell liksom haha xD
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: