söndag 8 juni 2008

*skriker*

Fan helvetes jävla fan skit piss ass fitta och alla andra dom där underbart fula orden ! Är i princip vad jag skulle vilja ställa mig och skrika medans jag slå väldigt hårt på något o.o Jag har nämnt att jag har aggression problem va?

Jag är pank. Och då menar jag att jag äger 3 kr just nu...3 kr kan man nog inte ens köpa en klubba för idag, jo kanske ett jävligt liten, en sån där äcklig sur sak :/ usch, dom är så äckliga .___.

Och saken blir inte bättre när jag för 10 min sen avlasta mig lite till en vän.
Du har bidrag din jävla idiot ! Jag har inte ens det, inget bidrag eller inkomst över huvudtaget. Pucko och inte med chokladsmak din irriterande sak. Så det är du som ska sluta gnälla, INTE JAG !! Fucking idiot.

Fuck it, jag ska ut och gå. Sen ska jag planera min karriär som hora eller strippa.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: