torsdag 26 juni 2008

Morgondagen & God Natt

Morgondagen
  • Ta kort på allt jag har shoppat i Göteborg.
  • Lägga upp bilderna, plus dom ifrån Göteborg.
  • Handla hem mat i och med att mamma & pappa drar till sommarstället.
  • Ta nya ego bilder hehe, måste ju utnyttja nya kläderna fort ;]
  • Fixa lite stuff till bloggen, ny header & signatur, bland annat.
  • Ringa Gilly !! Hon är fortfarande inte online och jag sitter här och sover :'(
  • Göra Wookie galen genom att terra honom hela dagen :D
Typ det jag ska göra imorrn, jag ska SLAPPA mesta delen med andra ord xD
För i helgen blir det att jobba med grafikjobbet plus städa mitt rum ^.^

Men jag ska faktiskt sova nu, för jag har sömnbrist så att jag mår illa ._. Sitter upp och sover i princip just nu o.o
Så vi hörs imorgon då även massa bilder lär dyka upp ;)
Natti Natti !!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: