torsdag 26 juni 2008

Så där :)

Nu har jag fått en dubbel dos av Bleach :D anime serien, inte av blekmedel asså haha ;)
Men som alltid så vill jag ha mer mer mer xD Jag blir då fan aldrig nöjd inom det o.0

Kom helt plötsligt tänka på min dröm jag hade inatt, den korta stunden jag lyckades sova.
Matt, min snygga vän ifrån Wales sedan typ 5 år tillbaka var med D: Like snygg i drömmen som i livet haha xD Den är dock suddig, var hel klar imorse men va för trött just då för att skriva ner det, lol.
Anyway...
En del jag minns klart än är att vid ett tillfälle så stod vi i något jäkla lager (haha) och diskuterade smått så sa han "I try not to kiss people until I'm sure of my feelings." sa han och jag bara fnittrade.
Sen helt plötsligt så blev det en kyss ändå och jag åkte upp mot väggen xD Det gick ganska hett till med snogging tills en hund (?!) kom och störde oss o.0 Sen gick resten av drömmen ut på att fly ifrån en ond ande som ville döda typ allt och alla...Fråga mig inte, min hjärna är inte frisk tror jag xD
Jag menar...Hej, jag går ifrån vild sexdröm till skräck (wtf?!) haha xD

Funderar på om jag ska berätta drömmen för honom senare eller imorgon, han kommer garva ihjäl sig xD Antagligen önska att det var på riktigt om jag känner honom rätt ;)
Men jag kan ju ärligt säga att det är han inte ensam om xD Är han hälften så charmig inom det där som i drömmen, ja ni...Då har han mig på kroken jävligt snabbt när vi träffas HAHA.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: