torsdag 26 juni 2008

Wohoo :D


Japp, det är ju dubbelavsnitt av mitt älskade Bleach denna vecka :D
Avsnitt 176-177.
Det är fortfarande fillers men klurade ut redan ifrån början att denna fillers akt kommer ta ett tag ;) Vilket märks mer och mer hehe. Diggar den nya skurken faiktiskt.
Om 10-15 min blir det 40 min nytt Bleach material som kommer få mig att spinna :*


Sitter även och väntar på att Gilly ska logga in på msn så jag kan ringa henne.
Vill inte ringa dit nu vid den här tiden utan förvarning .__.
Fy fan vad jag saknar henne, min älskade Gilly-Bean, hon är en del av mitt allt så med andra ord väldigt viktig för mig !!
Det är 4 månader, 1 vecka & 1 dag sedan jag träffade henne, sen jag hade henne i min famn.
Saknaden är stor, mitt hjärta klarar inte mer snart :( <3

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: