torsdag 24 juli 2008

Bleach = Räddare i Nöden


Åt hemma igår, tittade på An American Haunting under tiden ^.^
Älskar den filmen, så otroligt bra !! D:
För oss som gillar övernaturliga skräckisar o.0 hehe

Gick och la mig tidigt, jag var trött.
Som alltid, ville jag sova bort ett par timmar.
Jag har spenderat mina nätter och mesta delen
av mina dagar sovandes sens jag kom hem igen.
För att sen tvinga mig upp och längta tills jag
återigen kan få lägga mig och sova om ett par timmar.

Kom dock upp runt 10.00 idag utan att gå tillbaka
för att sova bort hela dagen ! D:
Anledning? Bleach så klart, haha.
Jag for upp ur sängen och skuttade till datorn.
Sen fixade jag te och satt och njöt av
20 min nytt Bleach :D
Det är mer action igen, vilket gör mig nöjd.

Jag ska tvätta idag i den otroliga värmen ._.
Hoppas på att inte få värmeslag vilket jag lätt får.
Så jag ska käka lunch och sen dra till affärn :)
Måste köpa tvättmedel & sköljmedel,
annars blir det nog svårt att tvätta xD

Hoppas ni har lika fint väder som här hos mig ^.^
Bye now.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: