torsdag 24 juli 2008

Hm o.0

Kan säga direkt, det är mina egna fransar haha
Dom är jäkligt långa o.o

Nyss kommit hem ifrån affärn, smått irriterad.
Ni vet dom där foto påsarna man skickar med?
Dom på Coop är förvirrande till max.
Man drar ju alltid bort en del som är ens "kvitto",
så man kan hämta ut fotorna när dom har kommit.
Det tog mig 20 mins tänkade för att sen fråga,
vilken del det för sjutton var xD
Jag glömmer ju så klart alltid hur det ligger till också, hm.

Till en helt annan sak, det är kul med barns reaktioner.
Dom säger allt högt vett ni.
"Titta pappa, hon har LILA hår D: !"
Fick jag innan jag gick in i hissen, haha.
Den lilla tjejen var helt chockad att någon hade lila hår xD
Minns i England när jag åkte Tube (underground),
det var en tjej på kanske 10 år med sin pappa.
Hon stod och stirrade på mina platå stövlar, jäkligt snygga btw hehe.
Sen petade hon på sin pappa,
"Daddy, look at her shoes. They're so pretty!!"
Jag bara fnissade lite och log sen till pappan, som var gorgeous haha.

Men nog om det.
Jag ska surfa i tio minuter sen måste jag sortera tvätt.
Kommer bli SÅ SKÖNT att tvätta i denna värme...inte.
Men måste göras så va fan, får sätta mig framför fläkt mellan varven.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: