torsdag 24 juli 2008

Mjau, bored ._.

Bah, jag är så jäkla uttråkad så att jag kan dö !!
Och jag har en massa energi på topp av allt ._.
Så...rastlös, uttråkad & hyper.
En sugande kombination !!

Funderar på att ta en promenad.
Men det är tråkigt att gå runt i Nyköping.
Och inte särskilt säkert efter 22.00.
Så vägen hem blir illa liksom o.o

Känner inte för att sitta still och titta på film heller...
Känner inte för att sitta vid datorn och göra något.
Jag gör det varje dag for crying out loud !!
Jag är trött på det ._.
Mitt liv uttråkar mig, mina rutiner uttråkar mig.
JAG uttråkar mig D: !!
Jag behöver något nytt i mitt liv.
En stor ändring.

I know, jag har sagt det ett dussintal gånger.
Men det är inte så jävla lätt !!
Alla aktiviteter man kan komma på,
det kosta pengar.
Jag har ingen inkomst what so ever.
Så där har ni det, nada händelse !!
Jag skulle mer än gärna gå någon kurs 2-3 dagar i veckan,
men jag äger inte dom tusenlapparna.
Jag skulle väldigt gärna börja rida eller så,
men jag har verkligen inte dom pengarna.

Så vad kan man göra?
Nämn inte promenader, gör jag redan varje dag.
Jag tränar även hemma.
Har danspass, dansmattan och annan träning.
Bara för att vara aktiv.
MEN DET RÄCKER INTE !!
Jag vill komma ut, träffa folk.
Känna att jag tillhör en grupp människor.
Härliga tanke.
Som att jag någonsin kommer tillhöra något :(
Värdelös. Det är vad jag är.
VÄRDELÖS !!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: