torsdag 24 juli 2008

Trött !! D:

Tog en promenad förut trots allt.
Energin höll gick mig på nerverna xD
Så jag tog en lång promenad.

Mitt msn funkar inte av någon fucked up anledning.
Någon annan som har samma problem?
Ja ja, jag dör inte av det men fan smått tråkigt,
när man är sällskaps sjuk lol.

Så istället för att bota sällskapsjukan,
så botade jag min comic sjuka :D
Jag tittade lite på Justice League, höhö.
En av få som jag faktiskt gillar ifrån DC comics ^.^
Jag menar, inget slår ju Marvel comics ;]
Uppväxt med Marvel, kommer alltid föredra Marvel haha.

På tal om DC comics, ska ju se Batman - Dark Knight på lördag !! D:
Längtat som en tok efter den filmen och nu ska jag äntligen se den :D
Jag har väldigt höga förväntningar, alla tecken visar på att det är
HELT FUCKING JÄVLA UNDERBART BRA.
Typ, något sånt o.o
Och Batman, det är den enda DC comic som jag ÄLSKAR.
Så ja, jag ser fram emot att få se denna film ^.^

Men jag är dödstrött just nu, kämpar för att ha ögonen öppna.
Så jag ska ut och röka en sista gång, sen ska jag sova.
Hörs imorrn !!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: