torsdag 10 juli 2008

Depration = Inspiration

I wish I could say
"Everything is okay."
I'm so tired, I'm not strong.
And I haven't been for so long.
I died inside when he left,
now I'm trying to stay alive
with my last dying breath.
Didn't know I had this many tears,
they should have run out in my despair.
Sleep now, that is good.
Sleep forever, just like I should.

En bra sak som kommer med min depration är inspirationen till dikter.
Okej, det är mörka och ledsna dikter men jag gillar den stilen o.o
Även när jag är underbart glad, så gillar jag en mörk dikt som verkligen
gör så man kan känna smärtan inom sig, som den vill meddela.

Anyway...Jag känner mig inte alls på top idag.
Så jag ska nu ta mig ett långt skumbad, sen bädda ner mig och se film :)
Ha en bra kväll så hörs vi senare <3

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: