fredag 11 juli 2008

Deviant Stamps



Sitter i photoshop och gör stamps ^.^
Se ovanför...

Är en speciell kategori på deviantART o.0
Man kan helt enkelt visa vad man gillar osv med dom :D
Så jag fastnade smått att designa mina egna, lol.

Tittade på P.S I Love You förut.
Fy satan vad jag älskar den filmen !!
Och nej, det är inte bara för att James Marsters är med haha.
Hela historien är så, wow o.o Bara WOW säger jag :*
Shit, kan inte fatta att det är över ett år
sedan jag träffade James.
5 maj år 2007, lyckligaste dagen i mitt liv
då min största dröm äntligen blev sann ^^
Och vilken känsla det är o.0
Tiden går alldeles för fort, men that's life antar jag.
Längtar tills nästa gång jag får kramas med honom.
För han är en underbar person !! Så omtänksam och go.
För det kommer bli nästa gång, det måste det bli.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: