fredag 11 juli 2008

God Morgon !

God Morgon på er !!
Pappa ringde så jag blev väckt för typ 30 min sen, lol.
Men det gjorde inte så mycket o.o Har sovit mycket ändå.
Han ska visst in till stan idag så jag slipper ta bussen ut till sommarstället :D
Så jag får åka med honom, självklart haha. Annars hade jag fan stannat hemma.
Det är ju thai middag imorgon där ute D: Det ska bli så gott med thai mat :*
Wookie kommer dit också nån gång under dagen för han ska med.

Men nu ska jag ta och duscha, sen packa och allt skit.

Just det !! Det är några jävla byggargubbar utanför min balkong!!
Jag bor på sjätte våningen.
Dom håller på att renoverar balkongerna så finns en byggnadsställning,
precis vid våran balkong, like 30 cm ifrån ._.
Och där står dom och la-la-la och fixar med skiten ._.
Jag är röksugen som ett fucking as !! Men vägrar gå ut där xD
När dom är där...Jag vill röka så jag kan starta dagen :/
Helvete också, damn them.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: