måndag 28 juli 2008

Ha. Ha. Ha.

Min dag har bestått av,
rastlöshet, Justice League & längtan.
Och en ivrig känsla att sätta igång tassarna
i photoshop men blev bara en mini sak, den ovan.
Jag vill göra något stort, ett wallpaper men vet inte
av vad...alltid lika frustrerande.

Tittat på Justice League mesta delen av dagen dock.
DC comic men det funkar, lol.
Önskar dock jag kunde vara ute i det fina vädret,
men värmen och jag går inte ihop.
Jag blir nästintill feber gående, har huvudvärk.
Så jag måste hålla mig inne tills det har svalnat ._.
Så jag ska ta en lång promenad senare :)

Just nu är jag hungrig, eftersom jag min dumma fan
glömde käka lunch o.o Så ska äta middag nu.
Så jag blir av med skakigheten i kroppen xD

Ska se klart på Peter Pan ^.^
Har en timme kvar så ska se klart den :D

Meow, jag vill ha mina kort som är iväg på framkallning.
Meow, jag vill se filmerna jag väntat på ska har premiär.
Meow, kan någon ge mig ett liv? xD








Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: