måndag 28 juli 2008

Trailer Madness

Okej om det är något som får mig helt
OH MY FREAKING GOD hyperaktiv
så är det Harry Potter. X-men. Annat comic relaterat.

Såg nyss på teaser trailern till X-men Origins: Wolverine
En underbar del som äntligen har blivit IRL film ;)
Den har premiär Maj 2009.
Anyway, moving on...
Trailern är 2.25 min lång.
Se den här !!
Och man får se många karaktärer,
bland annat min absoluta favorit
nämligen GAMBIT !! :*
Jag avgudar den karaktären och är pissed off
för att han inte är med i någon av de 3 X-men filmerna.
Men nu äntligen får han en del i ljuset :*

Andra karaktärer man får smakprov av i trailern är:
Sabretooth
Silver Fox
William Stryker
Blob
Deadpool

Hm, vad handlar filmen om kanske en del undrar?
Det är om Wolverines förflutna.
Varför han blev som han blev.
Varför han är så otoligt kall inom känslor.
Och by the look of it...verkar dom ha följt orignalet jäkligt mycket.
Vilket nöjer mig.

Hå hå, det riktigt pirrar just nu :D
Jag vill se den nu, jag har väntat så fucking länge ._.

Och en annan stor trailer nyhet.
Gissa vilken teaser trailer som kommer ut imorrn D:
Harry Potter and The Half-Blood Prince !!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: